اینستاگرام

بهترین ترفند های پنهان اینستاگرامی ها :

بهترین ترفند های پنهان اینستاگرامی ها :

در این مقاله با هم راجع به بهترین ترفند های پنهان اینستاگرامی خواهیم خواهند. با ما همراه باشید در ادامه :

شبکه اجتماعی اینستاگرام در سال 2010 با یک ماموریت ساده وارد صحنه وب شد. ماموریت آن بهبود کیفیت برنامه های تمام تلفن های هوشمند بود. از آن زمان به بعد ، سرویس های عکس محور یکی از مهم ترین اجزای سیستم عامل ها شدند. به جرات می توان گفت که اینستاگرام یکی از بهترین و برترین برنامه ها برای به اشتراک گذاری تصاویر شد. این برنامه با افزایش روز افزون متقاضی، تا به حال تغییرات و آپدیت های زیادی به خود دیده است.

همان طور که می دانید این روزها اینستاگرام از محبوب ترین برنامه ها در همه جهان است. مخاطب های این برنامه نه تنها جوانان بلکه مورد توجه بزرگ سالان نیز قرار گرفته است. طبق آمار ها 32% از بزرگ سالان از طرفداران دو آتیشه این اپلیکیشن هستند.

ترفند های اینستاگرامی

ممکن است شما نیز یکی از میلیون ها کاربر اینستاگرام باشید اما احتمالا همه کارهایی که می توانید انجام دهید را ندانید. برخی از بهترین ویژگی های اینستا ممکن است مخفی و جزو ترفند ها باشند که در در این مقاله به بررسی آن ها خواهیم پرداخت. اگر شما نیز از طرفداران و کاربران اینستاگرام هستنید با ما همراه باشید تا با ترفند های آن آشنا شوید.

داده های خود را مدیریت کنید :

اگر زمان زیادی را در اینستاگرام می گذرانید و بسته های اینترنتی اتان سریعا تمام می شود بهتر است به کم کردن سرعت لود عکس ها و ویدئو ها رضایت دهید. برای این کار باید به پروفایل خود رفته و روی سه نقطه عمودی گوشه سمت راست بزنید. حالا قسمت cellular data use را انتخاب کرده و در نهایت use less data را تیک بزنید. با این کار سرعت لود تصاویر و ویدئو ها کمتر می شود اما مصرف بسته اینترنتی اتان کاسته خواهد شد.

ترفند های پنهان اینستاگرامی

اضافه کردن هشتگ پس از منتشر کردن پست :

آیا راهی برای اضافه کردن هشتگ پس از ارسال پست مد نظر دارید؟ اگر فراموش کردید و تصویری را بدون اضافه کردن هشتگ پست کردید، می توانید پس از ارسال در قسمت نظرات همان پست، هشتگ های دلخواه خود را نوشته و ارسال کنید.

پنهان کردن تصاویر تگ شده :

اگر دیگران شما را روی تصاویری تگ کردند قطعا در بخش photos of you نمایش داده خواهند شد. در صورتی که مایل نیستید کسی آن ها را ببیند می توانید به راحتی آن ها را مخفی کنید. برای انجام این ترفند ابتدا روی عکس مورد نظر تگ شده در همان photos of you بزنید و سپس از منوی باز شده گزینه Hide from my profile را انتخاب کنید.

تگ کردن

ترفندهایی مختص کاربران کسب و کاری اینستا :

در این میان برخی افراد با ایجاد اکانت های بیزینسی برای خود کسب و کاری درست کرده اند و نیاز دارند برای دیده شدن تعداد دنبال کننده های خود را بالا ببرند. برخی دیگر نیز با ساخت اکانت های پابلیک یا به عبارتی عمومی در پی افزایش فالوور و منتشر کردن عکس های خصوصی خود هستند.

برای مدیریت اینستای خود و بالا رفتن فالوور با ما همراه باشید :

زمان پست کردن محتوا :

یکی از مهم ترین عواملی که باعث بازدید بیشتر یک پست می شود توجه به “زمان مناسب” پست آن محتوا است. با بررسی بازدید و لایک پست های می توانید به راحتی به دست بیاورید که چه زمانی مناسب ترین زمان برای انتشار پست هایتان است. حدالاقل ” سه زمان پر مخاطب ” را برای اشتراک گذاری انتخاب کنید و به صورت مرتب در همان زمان ها پست های خود را منتشر کنید.

روشن کردن نوتیفیکیشن ها :

اگر خودتان صاحب کسب و کاری هستید بهتر است از فالوور های خود بخواهید با فعال کردن تنها یک گزینه از زمان منتشر شدن پست های شما با خبر شوند. به این صورت سریعا از پست شدن محتوا خبر دار خواهند شد.

برای عملی کردن این ترفند وارد صفحه اینستاگرامی شما شوند. سپس سه نقطه عمودی سمت راست صفحه را انتخاب کرده و گزینه turn on post notification را لمس کنند. در صورتی که بخواهند از استوری های شما نیز سریعا مطلع شوند باید گزینه پایینی، یعنی turn on story notifications را فعال کنند. در صورتی هم که بخواهید این آپشن را غیر فعال کنید باید مجددا وارد پیج شده ، سپس سه نقطه عمودی سمت راست را انتخاب کرده و turn off post notifications را لمس کنید تا اعلان پست ها یا استوری ها برای شما دیگر نمایش داده نشوند.

بیزینیسی شوید :

اولین و مهم ترین کاری که باید انجام دهید این است که اکانت خود را تبدیل به پیج بیزینسی کنید. این قابلیت اینستاگرام اولین بار در سال 2016 ارائه شد که باعث می شود پیج شما با موضوع فروشگاهی و کسب و کاری مشغول به کار شود. همین طور راه های ارتباطی شما با مشتری را راحت تر خواهد کرد. و بهتر این که با بیزینسی کردن پیج خود از قابلیت های زیادی برخوردار خواهید شد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

بیزینس پیج اینستا

اطلاع از آمار های پیج با بیزینسی شدن پیج :

پس از فعال کردن پیج خود به عنوان یک صفحه بیزینسی با گذشت چند روز می توانید به آمارهایی مانند تعداد بازدید پست ها و یا اکانت دست پیدا کنید. همین طور افزایش یا کاهش تعداد لایک ها ، کامنت ها و فالوور ها  برای شما کاملا مشخص خواهد شد.

آمار بیزینس پیج

ایجاد راه های ارتباطی بیشتر و بهتر با بیزینسی شدن پیج :

پس از فعال شدن اکانت بیزینسی، اینستاگرام پروفایل شما را تغییر می دهد. شکل پروفایل شما دارای سه کادر با نوشه های آبی رنگ خواهد شد. این نوشته های آبی شامل directions ، email و call می باشد. شما به انتخاب خودتان می توانید یکی و یا هر سه گزینه ها فعال کنید تا مشتری ها و مخاطبین شما دسترسی راحت تری داشته باشند.

ایجاد امنیت بیشتر با بیزینسی شدن پیج :

در صورتی که پیج خود را بیزینسی کردید حالا دارای امنیت بیشتری می شوید. امنیت پیج اینستاگرام کاملا در ارتباط با فیسبوک است. یعنی در صورتی که پسورد اکانت خود را فراموش کرده باشید می توانید از طریق اطلاعات و پروفایل فیسبوک خود وارد اکانت اینستاگرام خود شوید. مهم ترین مزیت این امکان این است که در صورت هک شدن می توانید به راحتی از طریق فیسبوک وارد اکانت خود شده و پیج خود را پس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید