سئو و بهینه سازی وب سایت

با سئو اصولی سایت خود، کاری کنید جستجوی کاربران به شما ختم شود

طبق آمار، بزرگترین کانال ورودی مخاطبان به وب سایت شما، جستجو است. پس سئو و بهینه سازی سایت می تواند در افزایش ترافیک مرتبط و هدفمند شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. اما سئو سایت باید با آگاهی کامل و به صورت اصولی انجام شود و اگر به دست افراد غیر حرفه ای سپرده شود ممکن است نتیجه آن عکس باشد

چرا سئو و رتبه اول گوگل؟

عبارت کسب رتبه اول گوگل یکی از رایج ترین و پرطرفدارترین عبارت دنیای وب است. اینکه سایت شما در بزرگترین مرجع جستجو اینترنتی دنیا یعنی گوگل جایگاه مناسبی داشته باشد یک نقطه قوت محسوب میشود. احتمالا برای شما به عنوان مدیر یک سایت مهم است که جزء اولین پیشنهادات گوگل و یا در بهترین حالت اولین پیشنهاد گوگل به کاربری باشید که عبارتی مرتبط با حوزه کاری شما را جستجو کرده است، این بدین معناست که سئو وب سایت شما در وضعیت مناسبی قرار دارد.

آمار گوگل و کسب رتبه

طبق آمار، جایگاه اول گوگل حدود 35 تا 55 درصد بازدیدکنندگان را به خود جذب میکند. این عدد شگفت انگیز در تعداد مخاطب، میتواند برای هر کسب و کار یا خدمات اینترنتی، مشتریان زیادی را به ارمغان آورد. در واقع حضور شما در رتبه اول گوگل میتواند حجم زیادی از بار تبلیغات و بازاریابی را از دوشتان بردارد. خوشبختانه کسب این جایگاه در گوگل دست نیافتنی نیست، اما سئو چندان آسان هم نیست. رعایت یک سری اصول و قواعد مشخص و همچنین آشنایی با الگوریتم ها و سیاست های گوگل در رتبه دهی سایت ها، مواردی ضروری برای موفقعیت در این زمینه است. از طرفی این سیاست ها دائما در حال تغییر و بهینه شدن هستند، لذا بروز ماندن در این حوزه و آگاهی از آخرین تصمیمات گوگل امری حیاتی به شمار می آید.

چرا سئو و رتبه اول گوگل؟

کار سئو و بهینه سازی سایت شما پس از تحلیل و طراحی یک استراتژی جامع، به صورت کاملا اصولی انجام خواهد شد

1- بررسی کلمات کلیدی و میزان رقابت

 آشنایی با مفاهیم انتخاب کلمات کلیدی و بررسی میزان ارزش واقعی آنها، جزء نخستین و مهمترین گام هایی است که برای سئو برداشته میشود. ویکسو وب نیز طی آنالیز قوی و با توجه به گستره و حوزه کاری شما بهترین کلماتی که میتوانید برای کسب جایگاه مناسب گوگل روی آن تمرکز و سرمایه گذاری کنید را مشخص میکند.

3- آنالیز و تحلیل رقبا

با تحلیل عملکرد رقبا میتوانیم از نقاط قوت آنها برای پیشرفت خود استفاده کرده و همچنین از ورود به زمینه هایی که منجر به شکست آنها در سئو شده اجتناب کنیم. این امر به مرور زمان یک استراتژی بی نقص و موثر در سئو را به ارمغان می آورد.

2- بررسی ساختار داخلی سایت

همواره استانداردها و قواعد مشخصی برای ساختار و اسکلت بندی سایت وجود دارد که پیروی از آن ها برای کسب جایگاه معتبر و سئو بهینه ضروریست. ویکسووب نیز در این راستا اقدام به بررسی دقیق و ساختار وبسایت کرده و در صورت لزوم آن را به فرم قابل تایید برای موتورهای جستجو تبدیل میکند.

4- تهیه گزارش دوره ای از پیشرفت و اقدامات صورت گرفته

در حین اجرای پروژه بهینه سازی، گزارش های متنی و نموداری بصورت دوره ای و منظم از طرف ویکسو وب ارائه میشود تا به طور کامل شاهد روند سئو و نتایج آن باشید

همه چیز با یک برنامه ریزی دقیق و حرفه ای شروع میشود!

برای آنکه مطمئن شوید در مسیر درستی قدم برمی دارید و سرمایه های مالی و زمانی شما در بهینه ترین حالت ممکن هزینه می شوند. لازم است کارتان را با یک برنامه ریزی دقیق و اصولی شروع کنید. با استفاده از تحلیل و تدوین استراتژی سئو در اولین قدم میتوانید نقاط قوت و ضعف خود و رقیبتان را به خوبی بشناسید و سپس با برنامه ریزی اصولی و هدفمند، رتبه سایت خود را در یک بازه زمانی منطقی بطور پیوسته ارتقاء دهید.

seo 85