طراحی وب سایت

به بهترین نحو میزبان مخاطبان خود در اینترنت باشید!

وب سایت شما بزرگترین ویترین برای کسب و کارتان است. پس طراحی وب سایت شما اهمیّت بسیار زیادی دارد. ما در ویکسو وب به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

طراحی-سایت-ویکسو-وب

Website Design Service

خدمات طراحی سایت ویکسو وب

تمام آنچه برای ساختن یک وب سایت عالی نیاز است

ui

طراحی رابط کاربری

ux

طراحی تجربه کاربری

developer

کد نویسی بهینه

respansive

واکنشگرا

secority

امنیت بالا

dashboard255

پنل مدیریت

طراحی رابط کاربری

ما به سایت شما رنگ زندگی میبخشیم

طراحی رابط کاربری یا همان UI که مخفف user interface design می باشد که رابط میان کاربر با محصول و سیستم است و کاربر ظاهر سایت شما را مشاهده میکند مانند تصاویر، دکمه ها و … که کاربر بتواند با سایت ارتباط برقرار کند.

طراحی تجربه کاربری

وب سایت را برای کاربران شما دلچسب میکنیم

گاهی پیدا کردن یک صفحه از میان انبوه صفحات یک وب سایت میتوان سخت یا آسان باشد و دسترسی سریع به همه امکانات سایت برای کاربر بسیار مهم است، این تجارب مربوط به طراحی تجربه کاربری UX  مخفف  user experience design میباشد و متخصصین ما مسئولیت قرار دادن چیدمان محتوا نقشه سایت شما و المان های آن را به خوبی برعهده میگیرند.

کد نویسی بهینه

به سایتتان جان، سرعت و امنیت میبخشیم

بعد از مراحلی که گفته شد نوبت به آن میرسد که تیم کدنویسی ویکسو وب به سایت شما روح و جان ببخشد، علاوه بر آن باید سایت طوری کد نویسی شود که از سرعت و بهینه بودن برای موتورهای جستجو بهره مند شود

واکنشگرا

وب سایت شما را در هر دستگاهی بخوبی بنمایش میگذاریم

تیم ما سایت شما را برای هر دستگاهی که بتواند وب سایتی را به نمایش بگذارد طراحی میکند و این باعث میشود که کاربران از سایت شما لذت کافی را ببرند.

امنیت بالا

اجازه نمیدهیم سایتتان هک و با برند شما بازی شود

اگر بخواهیم فقط وب سایت را پیاده سازی کنیم و به امنیت آن توجهی نکنیم امکان این است که وب سایت برند شما مورد حملات سایبری قرار گیرد ما امنیت سایت شما را تضمین میکنیم.

پنل مدیریت

به راحت ترین شکل ممکن سایتتان را اداره کنید

پنل مدیریت در واقع سیستم مدیریتی یک مجموعه در فضای مجازی است، ما هر چه شما برای مدیریت سایتتان نیاز داشته باشید دراختیارتان قرار خواهیم داد.

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کارها

کسب و کارتان را با طراحی وب سایت دگرگون کنید

روزانه هزاران وب سایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وب سایت که مستقیم یا غیر مستقیم رقیب شما محصوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. آژانس دیجیتال مارکتینگ ویکسو وب  با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.