چگونه در سال 2020 از اینستاگرام تاییده بگیریم ؟

چگونه در سال 2020 از اینستاگرام تاییده بگیریم ؟

در این مقاله راجع به نحوه گرفتن تیک آبی ، تایید صحت اکانت و اینکه چگونه در سال 2020 از اینستاگرام تاییده بگیریم صحبت خواهیم کرد.

حتما در زمان گشت و گذار در اینستاگرام آن تیک آبی معروف را دیده اید. همان علامت و نشانی که بعضی از کاربرهای اینستاگرامی دارند. آیا می دانید این تیک آبی نشانه چیست ؟ و چطور می توان آن را به دست آورد ؟

گرفتن تاییده اینستا

آیا شما هم از آن افرادی هستید که صفحه های اینترنتی بسیاری را چک کرده و نتیجه ای نگرفته اید؟ پس درست آمده اید. چون این مقاله دقیقا برای شما است. در این مقاله با هم طی کردن تمامی مراحل برای گرفتن نشان آبی معروف را خواهیم خواند.

نشان آبی اینستاگرام چیست ؟

اینستاگرام حدودا 700 میلیون کاربر فعال دارد. غیر قابل باور اما واقعی است. اپلیکیشنیی که هر روز یک آپدیت جدید و جذاب به دیگر ویژگی های خود اضافه می کند. همین جذابیت باعث شده که روزانه اعضای جدیدی به آن اضافه شده و برای خود یک پروفایل بسازند. حالا در این شلوغی بعضی افراد اقدام به ساخت حساب های کاربری جعلی می کنند. اینجا است که تیک آبی اینستاگرام وارد عمل می شود. داشتن نشان آبی یا همان verified badge کنار نام کاربری هر کسی نشان دهنده واقعی بودن صفحه آن فرد و یا آن برند و بیزینس است. هر جا این تیک را دیدید ، بدانید که صفحه متعلق به خود شخص بوده و یا تحت نظر مستقیم او اداره می شود.

خبر جدید و خوب این است که اینستاگرام اکنون جزئیاتی در مورد آن چه برای به دست آوردن نشان آبی معروف اش لازم است را ارائه داده. همچنین این امکان را به کاربران می دهد که خود درخواست تایید را انجام دهند.

نشان آبی اینستا

سوالی که زیاد پرسیده می شود این است که ” چگونه می توانیم در اینستاگرام تایید شویم ؟ ” یا ” چرا من در اینستاگرام تایید نمی شوم ؟ ” یا ” چه اشتباهی در اینستا انجام داده ام که تایید نمی شوم ؟ “

پیش از این ، داشتن نشان آبی مختص حساب های کاربری معروف مانند بازیگران ، نویسنده ها ، موزیسین ها ، فوتبالیست ها و یا سیاستمداران و … بود. طوری که کسی نمی دانست آن ها چرا و چگونه دارای نشان آبی شده اند ؟ خوشبختانه از تاریخ 28 آگوست 2018 کاربران توانسته اند مستقیما از اینستاگرام درخواست تایید کنند.

در چند مرحله ساده و آسان به سمت گرفتن تیک آبی قدم بر می داریم :

قبل از اینکه دستور العمل های زیر را دنبال کنید ، اطمینان حاصل کنید که به حساب شخصی ای که می خواهید تایید شود می توانید وارد شوید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید نشان اینستاگرام را برای حساب شرکت خود دریافت کنید حتما دقت کنید که اشتباهی در حساب دیگر یا حساب شخصی خود نباشید.

نشان آبی در اینستاگرام

نحوه درخواست تاییده از اینستاگرام اینجا آورده شده است :

  1. ابتدا وارد اکانت مورد نظر اینستاگرامی خود شوید. سپس در گوشه پایین سمت راست به نمایه یا پروفایل اینستاگرام خود بروید.
  2. در گوشه سمت راست بالای صفحه با انتخاب کردن آیکون منو وارد گزینه ها شوید.
  3. حالا پایین صفحه چند عدد گزینه انتخابی دارید. اولی یعنی گزینه تنظیمات را انتخاب کنید. با انتخاب گزینه تنظیمات یا setting وارد صفحه ای جدید می شود.
  4. حالا در صفحه جدید گزینه حساب کاربری یا account را انتخاب کنید.
  5. صفحه را به سمت بالا اسکرول کنید تا به گزینه تاییده درخواست یا request verification برسید. سپس روی آن ضربه بزنید.
  6. یک فرم با نام حساب شما که از قبل پر شده است ظاهر می شود. ابتدا نام و نام خانوادگی خود را اضافه کنید. در قسمت پایین باید اسمی را وارد کنید که شما را به آن نام می خوانند. توجه داشته باشید در صورتی که حساب شما حساب کاری است باید نام کسی وارد شود که قرار است صفحه را مدیریت کند.

در خواست تاییده اینستا 1

 

 

 

آپلود فایل تصویر 2

 

 

انتخاب عکس 3

 

و در قسمت دسته بندی یا category باید نوع حساب خود را انتخاب کنید که به ترتیب گزینه های زیر می باشند :

خبر / رسانه

ورزش

دولتی / سیاسی

موزیک

فشن و مد

سرگرمی

بلاگر و اینفلوئنسر

بیزینس / برند / سازمان

و دیگر

  1. در مرحله بعد باید قسمت انتخاب فایل یا choose file را انتخاب کنید. در این مرحله شما باید عکسی از کارت شناسایی خود آپلود کنید. برای اشخاص می توانند عکس مدرک هایی مانند گواهینامه ، پاسپورت و یا کارت ملی باشد. برای حساب کاری نیز می تواند هر سند رسمی تجاری مانند عکس پرونده مالیاتی ، و یا حتی آخرین قبض برق نیز باشد. حالا با انتخاب choose file در قسمت پایین صفحه گزینه های عکس گرفتن یا take photo ظاهر می شود که همان لحظه با انتخاب آن می توانید عکس گرفته و آپلود کنید. گزینه دوم استفاده از عکس های موجود در گالری و یا photo library می باشد. گزینه سوم browse و یا گشتن دنبال عکس است. و در نهایت می توانید این مرحله را کلا با انتخاب گزینه cancel حذف کنید.
  2. در این مرحله با آپلود کردن عکس ، گزینه فرستادن یا send در پایین صفحه برای شما فعال می شود.

* توجه داشته باشید در صورتی که عکس شما اشتباهی باشد و یا حتی پشیمان شده باشید می توانید از گزینه حذف فایل و یا remove file استفاده کنید تا به حالت قبلی بازگردد.

الان چه اتفاقی می افتد ؟ آیا من تایید شده ام ؟

چند لحظه صبر کنید. شما هنوز شخص معروف اینستاگرام نیستید. اکنون درخواست شما به ناظران فردی در LG خواهد رسید که حساب شما را بررسی کنند. آن ها تصمیم می گیرند که حساب شما را برای گرفتن نشان آبی تایید کنند یا خیر.

 

ممکن است این درخواست چند هفته طول بکشد. بنابراین اگر بلافاصه و سریعا درخواست شما پذیرفته نشد ، نگران نشوید. زیرا تایید آن نیاز به زمان دارد.

هنگامی که مقامات اینستاگرام تصمیم خود را گرفتند ، شما اعلانی از آن ها در برنامه خود دریافت خواهید کرد. قبولی و یا رد تاییده از جانب اینستاگرامی ها در آن اعلان مشخص خواهد شد.

اگر هم درخواست شما رد شد امید خود را از دست ندهید! زیرا پس از گذشت سی روز مجددا می توانید درخواست جدید خود را به همین روش ارسال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید