پیام رسان واتس اپ و ترفندهای آن 

پیام رسان واتس اپ و ترفندهای آن

پیام رسان واتس اپ و ترفندهای آن 

واتس اپ یک برنامه پیام رسان صوتی و متنی است که در سال 2009 ران شده است. در مقاله برنامه پیام رسان واتس اپ و ترفندهای آن با ما همراه باشید.

این پیام رسان از آن زمان تا به حال با داشتن ویژگی ها و انعطاف پذیری های زیاد در میان مردم ، بسیار معروف و محبوب شده است. پیام رسان واتس اپ و ترفندهای آن  به شما کمک می کند تا ترفندهایی جدید از این اپ را یاد بگیرید. واتس اپ به عنوان یک سرویس پیام رسان رایگان امکان بر قراری پیام متنی ، تصویری و صوتی را با دستگاه های تلفن همراه هوشمند و یا حتی از طریق دسکتاپ فراهم می کند.

سرویس پیام رسان واتس اپ

این سرویس پیام رسان در سیستم عامل های مختلف تلفن ها و رایانه ها کار می کند. همین امکان باعث شده تا این برنامه میان مردم بسیار محبوب شده باشد. همچنین این برنامه می تواند از وای فای و یا داده های تلفن همراه برای برقراری تماس دو نفری و یا تماس های گروهی استفاده کند.

در این مقاله با هم راجع به همه چیزهایی که باید در مورد پیام رسان واتس اپ و ترفندهای آن بدانید ، خواهیم خواند .

تاریخچه اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ :

Whats App یک سرویس پیام رسان برای تلفن های هوشمند است. شرکت سهامی عام واتس اپ این برنامه را در ژانویه سال 2009 یعنی یازده سال پیش راه اندازی کرده است. موسس و سازنده این برنامه شخصی به نام یان کوم می باشد. این پیام رسان سامانه ای نرم افزاری برای گوشی های هوشمندی همچون آیفون ، سامسونگ ، اندروید ، نوکیا و بلک بری است.

تاریخچه اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ

این سرویس پیام رسان تنها در سال اول رایگان بود. پس از آن کاربران باید سالانه 0.99 دلار برای استفاده از این برنامه پرداخت می کردند. اما در ژانویه 2016 مجددا اعلام کردند که این سرویس پیام رسان برای همیشه رایگان خواهد شد.

شایان به ذکر است که این پلتفرم در دسامبر سال 2019 دسترسی به واتس اپ را در سیستم عامل ویندوز فون خاتمه داد.

کاربر های اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ :

شرکت فیس بوک در آخرین گزارش خود اعلام کرد که شمار کاربرهای واتس اپ از مرز شصت میلیارد گذشته است.

این سرویس پیام رسان در سال 2013 حدود سیصد میلیون کاربر داشته است. این تعداد در سال بعد به 430 میلیون نفر رسید. در همین سال اعلام شد که روزانه 54 میلیارد مسیج در این اپلیکیشن رد و بدل می شود. با اعلام این خبر ، آمار تعداد مسیج های رد و بدل شده در جهان شکسته شد.

کاربر های اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ

تماس های بین المللی رایگان اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ :

اپلیکیشن واتس اپ با استفاده از داده تلفن همراه اتان و یا اتصال به اینترنت وای فای ، می تواند شما را به هر شخصی در هر نقطه ای از دنیا وصل کند. این امکان با استفاده از پیام رسانی متنی و یا صوتی بسیار راحت می باشد. همینطور با استفاده از دیگر ویژگی های این برنامه می توانید تماس های تصویری دو نفری و یا گروهی داشته باشید.

این برنامه از مناسب ترین و بهترین اپلیکیشن ها برای خانواده ها و گروه های چند نفره است. اپلیکیشن واتس اپ به شما امکان تماس های تصویری یا متنی و صوتی ، پیام رسانی راحت ، فرستادن و دریافت عکس و فیلم را به صورت رایگان می دهد. کیفیت بالای مکالمه های تصویری واتس اپ از نقطه های قوت این برنامه پیام رسان محسوب می شود.

تماس های بین المللی رایگان اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ

برنامه واتس اپ نه تنها نیاز به هزینه و تهیه اشتراک ندارد بلکه کاملا رایگان است. این برنامه در صورتی که به وای فای وصل باشید دیگر از داده تلفن همراه اتان استفاده نخواهد کرد. محبوبیت این برنامه به دلیل ارتباط کاملا رایگان با دیگر افراد در سرتاسر دنیا است.

ترفند های اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ :

همانطور که می دانید این پیام رسان هم اکنون از محبوب ترنی اپلیکیشن های پیام رسان جهان است. قابلیت ها و آیتم های جدید و جالبی با هر به روزرسانی به این برنامه اضافه می شود. همینطور از انواع و اقسام گجت ها نیز پشتیبانی می کند.

ترفند های اپلیکیشن پیام رسان واتس اپ

در این مقاله با شما هستیم تا چند نمونه از ترفند ها یا قابلیت های کاربردی و جالب برنامه واتس اپ را معرفی کنیم.

یک : بدون مشخص شدن می توانید پیام های فرستنده را بخوانید .

واتس اپ را باز کنید. گزینه account را انتخاب کنید. سپس به قسمت privacy بروید. حالا تیک گزینه read receipts را بردارید.

با این کار می توانید پیام های شخص فرستنده را بدون اینکه متوجه بشود ، بخوانید.

از طرفی می توانید حالت پرواز گوشی خود را روشن کنید. سپس پیام مورد نظر را در واتس اپ بخوانید. اکنون دوباره حالت پرواز را خاموش کنید.

با این کار تیک های آبی ظاهر می شوند و فرستنده متوجه نمی شود پیام را خوانده اید یا نه.

دو : نوشتن کلمه یا متن های برجسته ، ایتالیک و خط دار شده .

این ویژگی از قابلیت های چند سال گذشته در واتس اپ است اما هنوز بسیاری از کاربران از وجود آن خبر ندارند و استفاده نمی کنند. این قابلیت با اضافه کردن علامت های مخصوص در ابتدا و انتهای متن های مورد نظر می تواند شکل و شمایل نوشته های شما را تغییر دهد. برای استفاده از این ترفندها با ما همراه باشید.

کلمه و یا متن مورد نظر خود را انتخاب کنید. با انتخاب کردن چهار گزینه برای شما فعال میشود. سومین گزینه از سمت چپ به صورت BIU است. با انتخاب این گزینه وارد چهار گزینه دیگر خواهید شد. از سمت چپ به ترتیب موارد زیر را خواهید داشت:

Bold : استفاده از این گزینه باعث می شود متن و یا کلمه شما برجسته شود.

Italic : استفاده از این گزینه باعث می شود متن و یا کلمه شما ایتالیک و یا به عبارتی کج شوند.

Strikethrough : استفاده از این گزینه باعث می شود روی متن و یا کلمه شما خطی کشیده شود و دو شکل ~ ….. ~ در ابتدا و انتهای آن کلمه و یا متن قرار بگیرد.

Monospace : استفاده از این گزینه باعث می شود ابتدا و انتهای متن و یا کلمه شما شکل “” ….”” قرار بگیرد.

نوشتن کلمه یا متن های برجسته ، ایتالیک و خط دار شده

سه : پیام های حذف شده را بازیابی کنید.

برای انجام این کار ابتدا باید گوشی همراه خود را به کامپیوتر وصل کنید. سپس به پوشه ای به نام WhatsApp / database بروید. دو فایل به نام های msgstore-yyy..dd..db.crypt  و db.crypt  وجود دارند. حالا فایل msgstore-yyy..dd..db.crypt  شامل تمام پیام هایی است که در هفت روز گذشته ارسال و دریافت کرده اید. اگر این فایل را با نرم افزار wordpad و یا notepad باز کنید می توانید پیام ها هفت روز گذشته را بازیابی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید